OPC som 3. parts produkt i min egen packag~
Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 29-10-03 22:09

Lidt tricky - jeg håber jeg kan gøre mig forståligt

Jeg har downloadet en pakke til at kommunikere via OPC
(http://www.kassl.de/)

Nu vi jeg gerne bruge en af komponenterne fra pakken, i en ny komponent jeg
er ved at lave, men jeg har problemer når jeg laver min package - da jeg får
at vide, at der er filer der ikke findes.
Den skriver ikke efternavnene på filerne, altså eks. xxx.pas.

Jeg har kun .dcu filerne fra OPC pakken, fordi det jo er en demo...

Kan jeg godt opgive projektet, fordi jeg ikke har .Pas filerne ?

Nogen der kender et sted med freeware OPC komponenter ?

Ulrik Vadstrup