Komp.
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 18-10-03 09:31

Hej

Jeg er på udkig efter et komponent ala det som findes i outlook i venstre
side.
Altså det med en masse ikoner og nogle "sider".

Gerne freeware.

--
Best Regards / Med venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Fra : Kurt Bilde

Dato : 18-10-03 11:55

Hej Michael !

Check http://www.tmssoftware.com/toolpanels.htm

> Gerne freeware.
Ikke helt....

-Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-03 17:56

Prøv at kigge på JEDI-VCL:

http://jvcl.sourceforge.net/

den er gratis, og så får du 400 andre komponenter med i 'købet'....

Renè

"Michael Vilhelmsen" <Mivi@SHOULD.BE.REMOVED.Hunderupnet.dk> skrev i en
meddelelse news:ZT6kb.27$ew5.18@news.get2net.dk...

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 23-10-03 13:22

"Rene Rasmussen" <barbakane> skrev i en meddelelse
> Prøv at kigge på JEDI-VCL:
>
> http://jvcl.sourceforge.net/
>
> den er gratis, og så får du 400 andre komponenter med i 'købet'....

Til gengæld er det imho ufatteligt dårligt dokumenteret, og fejl som
optræder i de suites, som de har kopieret (det r nemlig det, der er tale
om), går 100% eksakt igen i packagen.