Windows Temp mappe
Fra : Kai Poulsen

Dato : 15-10-03 06:50

Jeg skal bruge stierne til Windows Programmer og Temp. Stien til Programmer
har jeg fundet via registreringsdatabasen, men jeg kan ikke finde finde jeg
stien til Windows Temp mappe.

Jeg ønsker en generel metode, der er uafhængig af windows version og sprog?

På forhånd tak
Med venlig hilsen

Kai Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-03 07:02

Et eksempel kan ses her:
http://www.ftd.fr/odahan/tricks/deltmp.htm

Fra : Kai Poulsen

Dato : 15-10-03 07:17

Tak for det hurtige svar.

Med venlig hilsen

Kai Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-03 11:50

> Tak for det hurtige svar.

Du kan takke Google

Fra : Kai Poulsen

Dato : 19-10-03 13:31

Og det havde jeg også gjort. Jeg antog bare fejlagtigt, at placeringen
skulle findes i registreringsdatabasen lige som stien til Programmer. Jeg
må bare erkende, at mine søgeord var for dårlige. Det eneste jeg fik, var
placeringen af midlertidige internetfiler.

MVH
Kai Poulsen