Problemer med Menutekster
Fra : Pølle

Dato : 12-10-03 08:14

Hej NG

Er der en her som kan afhjælpe mit problem nemlig, at menuer
hvor caption er f.eks. skrevet som '&Afslut' viser 'A' understreget,
når man man arbejder med programmet, men mangler understregningen
ved afviklingen af programmet.
Det samme program viser det rigtige i Win98 men fejl i XP.
Jeg bruger D4.

MVH PØLLE

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-03 13:47

Pølle skrev den 12-10-2003 09:14:
> [...]
> ved afviklingen af programmet.
> Det samme program viser det rigtige i Win98 men fejl i XP.

Hej Pølle

Det er ikke en fejl, men en funktion i Windows XP der gør, at stregen
først bliver vist når du trykker på Alt-tasten. Prøv det
Sådan er det i alle programmer, der benytter Windows standard-menuer.

Hilsen
Stefan Stuhr

Fra : Pølle

Dato : 12-10-03 14:57

Hej Stefan

Det er da en forringelse, men tak alligevel.

PØLLE

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 12-10-03 15:41

Pølle wrote:

> Det er da en forringelse, men tak alligevel.

Du kan slå det fra i XP under
Display Properties | Appearance | Effects
--
Toke Eskildsen - http://ekot.dk/

Fra : Pølle

Dato : 13-10-03 22:39

Hej TOKE

Tak skal du ha', det har nemlig irriteret mig

PØLLE