En god konference / foredrag om C/C++
Fra : A. Sporring

Dato : 24-10-03 14:19

Jeg er igang med at stille en events kalender for udviklere på benene:
http://www.udvinfo.dk Kender du til et event der egner sig til at
komme på, så send mig en email eller evt. registrer det selv. En kort
opsummering af UDVinfo:

UDVinfo er events kalender og nyheder for udviklere i Danmark. Alle
foredrag, konferencer, seminarer og spændende artikler indenfor C/C++,
Java, .Net, mobile enheder, web, projektledelse, udviklingsmetodik,
analyse og design, OO, patterns etc. findes her.

Check UDVinfo på www.udvinfo.dk

A. Sporring

Fra : tmb

Dato : 24-10-03 16:02

A. Sporring (slet A3T4O) wrote:
> UDVinfo er events kalender og nyheder for udviklere i Danmark. Alle

hvorfor er siden så på engelsk?

--
tmb // JID: thetmb@here.dk

Fra : A. Sporring

Dato : 24-10-03 16:33

tmb <thetmb@yahoo.com> skrev:

>hvorfor er siden så på engelsk?

phpNuke, som er den underlæggende engine, er engelsk. Godt nok kan
man sætte den til dansk, men der er en del tags der mangler pt.
Indholdet er dog primært dansk - Jeg håber det går indtil videre.

/Asger