csharp, tjekke for tastetryk udenfor form
Fra : JN

Dato : 16-10-03 01:10

hejsa...
jeg er begynder i c#, og har ikke kunne finde noget om hvor man kan lave en
windowsapplikation hvor man fanger tastetryk selvom windowsformen er ude af
focus dvs. når jeg starter mit program og begynder at bruge et andet program
skal mit program stadig fange alle tastetryk og reagere på det...
kan det lade sig gøre?

Fra : Ivan Johansen

Dato : 16-10-03 07:37

JN wrote:
> jeg er begynder i c#, og har ikke kunne finde noget om hvor man kan lave en

Så er det her den forkerte gruppe. Denne gruppe beskæftiger sig med C,
C++ og lignende sprog. Jeg vil tro at C# hører til i
dk.edb.programmering.dotnet.

Ivan Johansen

Fra : Michael aka Slowhand

Dato : 16-10-03 20:01

"JN" <sp@m.com> skrev i en meddelelse news:bmknkl$81m$1@news.cybercity.dk...
> [...]
program
> skal mit program stadig fange alle tastetryk og reagere på det...

Vel ikke til at fange koder med?
Slowhand AKA Michael

Fra : JN

Dato : 16-10-03 20:26

> Vel ikke til at fange koder med?
> Slowhand AKA Michael

nej applikationen skal bruges til at time power ups i et spil