Mac>Linux>PC og omvendt.
Fra : Leif Poulsen

Dato : 30-10-03 22:36

Hej gruppe

Jeg skal til at skrive en lille opgave og håbede at trække lidt på Jer med
nogle netværksspørgsmål.

I opgaven jeg skriver har jeg opdigtet et mindre entreprenørfirma. Firmaet
har en tegnestue med Machintoch maskiner til udarbejdelsen af tegningerne,
et kontor med PC'er (Win2K) til regnskab o.a. administration. Det skulle
gerne være muligt fra en bærbar computer (Forslag til OS er velkomne) at
redigere i tegningerne og naturligvis se dem i 3d eller lignende. Det kunne
også være smart med f.eks. at kunne vise levende billeder fra byggeplads til
tegnestuen, enten i form af et simpelt webcamera eller andet.

Nu kunne jeg så skrive noget om hvordan jeg kunne foreslå at løse opgaven
(F.eks. placeringen af de fælles data på DMZ kontra Intranet, Valg af VPN
osv). I stedet for at låse mig fast håbede jeg at I ville komme med forslag
til hvad jeg bør tænke over.

Med venlig hilsen

Leif Poulsen