D-link 604 virtual host virker ikke
Fra : Bjarne Christensen

Dato : 27-10-03 23:46

Underligt.... Pludselig kan jeg ikke få min router til at forwarde længere.

Jeg har i virtual host forwardet flere porte til min server - men pludselig
virker det bare ikke længere. Trafikken der kommer ude fra bliver ikke
routet videre

Jeg kan stadig godt komme i forbindelse med internettet og de andre
computere på LAN.

Nogle der har en god forklaring på dette problem. Mit eget gæt er at den er
i stykker...

Fra : Kewin Christensen

Dato : 28-10-03 13:20

Serveren har ikke på mystisk vis fået en anden ip?

--
Kewin Christensen (My email = firstname@firstname.country)
To make life easier - death penalty to spammers!