Alt kører, men bare ikke...........LAN
Fra : Kurt Pedersen

Dato : 23-10-03 18:12

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 23-10-03 18:30

Prøver lige igen
Hej NG
Jeg har et netværk med tre computere der er koblet sammen via en router der
har forbindelse til ADSL-modemet.
Alle maskinner har internetforbindelse og kan bruge det. De to computere kan
se hinanden på LAN, men den tredje computer kan ikke se nogen af de to
maskiner der er på LAN. Zonalarm og Norton internetsecurity er slået fra, og
alle maskiner kører WinXp.
Jeg formoder at der må være en indstilling et eller andet sted der ikke er
rigtig, kan være Norton der har lavet den og opretholder den selv om den er
lukket ned.
Alle ideer modtages med kyshånd
mvh
Kurt Pedersen

"Kurt Pedersen" <kurt_birgit@æøåpedersen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Fra : Anders Sørensen

Dato : 23-10-03 21:51

On Thu, 23 Oct 2003 19:29:49 +0200, "Kurt Pedersen"
<kurt_birgit@æøåpedersen.mail.dk> wrote:

> [...]
>maskiner der er på LAN. Zonalarm og Norton internetsecurity er slået fra, og

Hvad med egenskaber for LAN-forbindelse -> Avanceret -> fjern
afkrydsning i "Beskyt computeren og netværket ved at......."?

Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar