north Q
Fra : gramse

Dato : 18-10-03 18:59

er der nogen her der har erfaring med sådan en laban

Fra : gramse

Dato : 18-10-03 19:08

undskyld det drejer sig om en trådløs router

Fra : Jensen

Dato : 20-10-03 20:39

Hej
Jeg har en NQ-9000 trådløs router - men jeg har ingen erfaring med netværk,
dog har jeg efter 3-4 dages arbejde fået det til at virke delvis.
Det jeg mangler stadig er selve netværket til at virke, adgangen til
internettet virker fint på begge vores PCere.

mvh.

Fra : Kewin Christensen

Dato : 27-10-03 15:56

Hvilken del af netværket mener du?.. Lokalnetværket?.. Har du checket om
nogle af maskinerne har deres firewall slået til?.. I så fald, slå den
fra!.. Det giver dobbeltkonfekt og du vil ikke kunne se dine maskiner på
hjemmenettet..

Selv sidder jeg online på samme router, fra min bærbar inde i sengen ;)

/Kewin

Fra : Jensen

Dato : 28-10-03 13:22

Tak for dine svar.