Spam test
Fra : Henrik Rask Mortense~

Dato : 18-10-03 10:21

henrikrask@paradis.dk

Dette er alene en test for at se hvor lang tid der går inden jeg får SPAM
mail og samtidig en test af diverse ANTI.-spam programmer.

I skal få en rapport i gruppen når jeg er frædig med at evaluere og har
fundet en konklusion

mvh
Henrik Rask Mortensen

p.s. ovenstående mailadresser bliver lukket ned, når jeg er færdig, hvorfor
post ikke bør sendes dertil.

Fra : Calle.

Dato : 18-10-03 10:29

Henrik Rask Mortensen wrote:
> [...]
>
> mvh
> Henrik Rask Mortensen
>
> p.s. ovenstående mailadresser bliver lukket ned, når jeg er færdig,

brug dk.test

--
Calle

Fra : torben hansen

Dato : 18-10-03 16:59

klaphat
th

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 18-10-03 21:32

"Henrik Rask Mortensen" <henrikrask@paradis.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> SPAM mail og samtidig en test af diverse ANTI.-spam programmer.
>
> I skal få en rapport i gruppen når jeg er frædig med at evaluere og

Hvorfor skal alle til at lave rapporter, kan man ikke nøjes med den meget
grundige rapport der allerede er lavet?!

http://www.cdt.org/speech/spam/030319spamreport.shtml

--
Bjarke Andersen