router...
Fra : Jeppe

Dato : 17-10-03 15:21

Hej jeg skal holde et lan men har ingen router til at dele iper ud med...
såå kan man godt bruge en router der er sat til 256kb/s til en 2mbits linje
?? altså om routeren vil trække det hele ned på 265 elelr kan man godt køre
2mbit på sådan en ?? svar venligst hurtigt eller så skal jeg indtil byen og
købe en i dag !!

MVH Jeppe

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 17-10-03 15:55

"Jeppe" <webmaster@FJERNjeppedb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
køre
> 2mbit på sådan en ?? svar venligst hurtigt eller så skal jeg indtil byen

Den hastighed en router - normalt - kører med er den hastighed som din
internetudbyder tillader dig at downloade med, så formentlig kan router
også køre 2mbit. Ingen problem.

Fra : Jeppe

Dato : 17-10-03 16:42

jamen routeren køre normalt med 256 og jeg tror også det er det den er sat
til...

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 17-10-03 16:53

On Fri, 17 Oct 2003 17:41:39 +0200, Jeppe wrote:

> jamen routeren køre normalt med 256 og jeg tror også det er det den er sat
> til...

Nej din internetforbindelse kører med 256kpbs - routeren kan formentligt
håndtere min. 10Mbps på WAN-siden (og 100Mbps på LAN-siden, hvis den er
med switch)

--

/Jesper
OBS: Erstart invalid med dk ved direkte svar!