WiFi kort installeret igen og igen ..
Fra : J.K.Arning

Dato : 16-10-03 21:37

Jeg har det noget irriterende problem at mit trådløse netværks kort
D-Link DWL-610 indimellem installeres påny når jeg sætter det i
min bærbare .. ligenu har jeg derfor et D-Link DWL-610 og et
D-Link DWL-610 #2.

Det betyder at jeg også har en netværksforbindelse #1 der er opsat
med IP / WEP osv og nu også en netværksforbindelse #2 som jeg har
måttet sætte op med IP / WEP osv.

Det er sellvsagt irriterende ... er der nogle bud på hvordan jeg forhindrer
det eller får tvunget maskinen tilbage på den oprindelige opsætning når
det sker ?

WinXP SP1 incl alle updates.
Zyair B2000 V2
D-Link DWL-610

--
Regards
http://www.arning.dk

Fra : J.K.Arning

Dato : 16-10-03 21:38

J.K.Arning wrote:
> [...]
> D-Link DWL-610 indimellem installeres påny når jeg sætter det i
> min bærbare .. ligenu har jeg derfor et D-Link DWL-610 og et

Jeg kan så lige tilføre at netkort #1 og netværksforbindelse #1
er skjult.

Regards

Fra : Uni Bull

Dato : 17-10-03 02:30

J.K.Arning wrote:
> Jeg kan så lige tilføre at netkort #1 og netværksforbindelse #1
> er skjult.

Hænger det ikke sammen med hvilken af PCMCIA-portene dit kort sidder i?
--
Uni Bull
København K

Fra : J.K.Arning

Dato : 17-10-03 08:00

Uni Bull wrote:

> Hænger det ikke sammen med hvilken af PCMCIA-portene dit kort sidder
> i?

Det testede jeg lige hurtigt og du har ret .. mit D-Link DWL-610#1 og
matchende netværksforbindelse blev aktiveret da jeg rykkede kortet en plads
ned
i pcmcia porten .. det forklarer bare ikke hvorfor jeg før sidste reinstall
af
OS endte op med netkort / netværksforbindelse #3 #4 og #5

men tak for svaret nu ved jeg da hvor #1 blev af