Problemer med D-Link 604 router/switch
Fra : Lars Hjortø

Dato : 15-10-03 18:02

Hej med jer.

Min svigermor har en D-Link 604 kombineret router/switch. Den ene PC der er
tilsluttet kan godt komme på nettet, men to bærbare der virker på andre
router/switch kan ikke (det har før virket). Med den PC der kan komme på
nettet kan jeg ikke komme i forbindelse med routeren. Den skriver at siden
ikke kan findes. Hvad f..... er der galt?
Jeg har også prøvet at trykke på reset-knappen, men det hjælper ikke. Kan
det tænkes at den på den ene eller anden måde er gået i "baglås" så den kun
vil lukke den ene PC igennem? Der er prøvet at flytte rundt på stikkene og
kablerne, så det skulle være sikkert at det ikke er dem det er galt med.

Håber der er en der kan hjælpe.

Hilsen Lars.

--
Fjern nospam fra min mailadresse hvis du vil skrive til mig.

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 15-10-03 19:12

> Jeg har også prøvet at trykke på reset-knappen, men det hjælper ikke. Kan
> det tænkes at den på den ene eller anden måde er gået i "baglås" så den
kun
> vil lukke den ene PC igennem?

Hvordan resetter du?

Du skal trykke holde reset-knappen inde mens du slukker og tænder for
strømmen igen. Når strømmen er tilsluttet venter du et par sec. til lamperne
holder op med at blinke og så slipper du resetknappen igen...

Min 604 er flere gange gået i baglås - hvor det eneste der hjælper er reset.