Ingen Netværk Logon
Fra : BJ.DK

Dato : 14-10-03 11:13

System: W98 til NT logon.

Når PCen starter er den begyndt at bede om Windows logon istedet for MS
Netværk logon. - Kan efterfølgende ikke få adgang til netværket, hvad
enten jeg vælger OK eller Annuller ved logonvinduet.

Har selv undersøgt at:
* Primær netværkslogon står til Microsoft Netværk
* Egenskaber for "Klientprogram til MS Netværk" er
sat til "Log på" & Domæne står korrekt.
* Fanebladet "Identifikation" står korrekt
* Fanebladet Adgangskontrol står korrekt
* Der er _ikke_ en nøgle i regedit
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Network\RealMod
eNet, der hedder Autologon
* Jeg _har_ prøvet at fjerne Klientprogrammet og installere det igen.

Nu er jeg løbet tør for ideer. Hvordan får jeg logonbilledet til Netværket
op igen og dermed (forhåbentligt) adgang til netværket?

Børgesen

Fra : BJ.DK

Dato : 20-10-03 10:52

"BJ.DK" <news@klog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Netværk logon. - Kan efterfølgende ikke få adgang til netværket, hvad
> enten jeg vælger OK eller Annuller ved logonvinduet.

Var tilsyneladende et defekt netkort.