Trådløs forbindelse til USB printer
Fra : Morten

Dato : 13-10-03 15:04

Jeg har i et par måneder haft fornøjelsen af at bo sammen med en DI-614+, og
et dertilhørende trådløst PCI kort. Problemet er nu, at jeg er ved at blive
forvendt med den mobile løsning, og det irriterer mig, at jeg stadig skal
bevæge mig den lange vej hen til min printer for at benytte denne.

Altså... Kan man få noget hardware der gør min bærbare i til at kommunikere
med min USB-printer over det trådløse-netværk???

Fra : Morten

Dato : 13-10-03 20:08

Løsningen er fundet.... Jeg behøver aldrig mere bevæge mit legeme.

Fra : anders majland

Dato : 14-10-03 05:47

> Løsningen er fundet.... Jeg behøver aldrig mere bevæge mit legeme.

Hvad har du købt ? og hvemhenter udskrifterne for dig ?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid