WLAN på Win95
Fra : Thomas Hansen

Dato : 10-10-03 13:19

Hej NG...

Jeg har en bærbar pc af lidt ældre dato (P100) med Win95, som jeg gerne vil
have på trådløst netværk....

Jeg har surfet lidt rundt, men jeg kan ikke finde ret mange trådløse
PCMCIA-netkort, som understøtter Win95.

Er der nogen, der kender et godt 11b-kort til en billig penge som
understøtter Win95?

mvh
Thomas

Fra : Sune Storgaard

Dato : 10-10-03 14:13

Thomas Hansen mumbled his insignificant opinion in:

> [...]
> PCMCIA-netkort, som understøtter Win95.
>
> Er der nogen, der kender et godt 11b-kort til en billig penge som

Jeg har selv brugt et "orinoco silver" 5V pc-card på win95 & 98 på en
lignende maskine som din. Blot vær sikker på at du ikke køber et 32 bit
kort, da jeg er ret overbevist om at din bærbare kun har et 16 bit slot.

Brugte den til remote desktop/vnc,og det kørte uden problemer.

http://www.proxim.com/support/all/orinoco/software/pdf/sr02_pc_95_readme.txt