router cybercity
Fra : akj

Dato : 08-10-03 20:07

hvilken router bruger cybercity.

--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Anders Jacobsen
AKJ@IT.DK

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 08-10-03 20:19

On Wed, 8 Oct 2003 21:06:37 +0200, akj wrote:

> hvilken router bruger cybercity.

Deres trådløse er en Zyxel 650HW router med indbygget switch til fire
computere.
http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/traadloes_router/priser/

Den jeg har er ikke trådløs. Det er en Zyxel 650R-31 som jeg fik i april.
Jeg har også set nogle der har en Cisco 667 eller Zyxel 642R.

Skriv evt. til CC. og få en komplet liste. Det ved det helt sikkert

--
Lars

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-03 21:02

"akj" <snow4you2@guns.ru> wrote in news:bm1n83$3va$1@sunsite.dk:

> hvilken router bruger cybercity.

Det afhænger niget af hvad du bestiller, og om det er til erhverv eller ej.
ADSL til erhverv bliver leveret med en Cisco 827, og G.HSDSL med en Cisco
1721.

TOm Madsen

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 08-10-03 23:10

On Wed, 8 Oct 2003 21:06:37 +0200, "akj" <snow4you2@guns.ru> wrote:

>hvilken router bruger cybercity.
[...]

Til almindelige linjer; Cisco 67x, ZyXEL 642R, ZyXEL 650R, eller ZyXEL
650HW (sidst nævnte koster vidst ekstra) ...

Henrik

Fra : Sved Erik

Dato : 09-10-03 10:26

"akj" <snow4you2@guns.ru> wrote in news:bm1n83$3va$1@sunsite.dk:

> hvilken router bruger cybercity.

Jeg fik en Cisco 677 - men fik også valget at få et Eicon Diva ADSL USB
modem ... hæhæ... opkaldsprofil til ADSL... far out.

677'eren er nu en fed router - ligner en udtrådt sko men fungerer perfekt.

/Sved-erik

Fra : Kanga

Dato : 11-10-03 00:35

On Thu, 9 Oct 2003 09:25:59 +0000 (UTC), Sved Erik
<svederik@kiredevs.com> wrote:

>677'eren er nu en fed router - ligner en udtrådt sko men fungerer perfekt.

Nåh, så det tror du..
Vent bare til du får brug for at slette forwardede port-ranges

Koster det $$$ at få byttet til en Zyxel?
Jeg antager de ikke har det problem??

mvh Jens

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 11-10-03 22:21

> Nåh, så det tror du..
> Vent bare til du får brug for at slette forwardede port-ranges

Det var da vist kun et problem i een version af styresystemet? Jeg har en
Cisco 677, og har aldrig haft problemer med at slette PAT records, som jeg
brugte meget, indtil jeg fik flere IP'er til min linie.

--
Mvh. Jesper

Fra : Sved Erik

Dato : 12-10-03 10:00

Kanga <kanga@hopping.org> wrote in

> Nåh, så det tror du..
> Vent bare til du får brug for at slette forwardede port-ranges
>
> Koster det $$$ at få byttet til en Zyxel?
> Jeg antager de ikke har det problem??
>
> mvh Jens

Jeg har flere gange slettet NATs på routeren, og det fungerer som det
skal - jeg har opdateret den til sidste nyt cbos version, og har INGEN
problemer
med routeren - overhovedet.

TIl gengæld har en af mine kammerater haft alvorlige problemer med deres
Zyxel Router - den fryser og låser og stopper forbindelsen flere gange om
ugen. Han har nu haft 3 forskellige, og er nu gået trådløst og droppet
routeren.

/Sved-Erik.

/Sved-Erik.