Se vores føl m.m.
Fra : Trine

Dato : 12-04-01 17:03

Hej Alle

For noget tid siden lagde jeg vores web-adresse ind i denne nyhedsgruppe for
at få kommentarer til forbedringer og selvfølgelig også for at vise det
foreløbige resultat frem
Tak for jeres respons.

Nu er der så sket det, at vi har fået årets første føl (efter holsteneren
Coronado), et hoppeføl og hun har selvfølgelig også fået sin egen side.
Siden kan du finde hvis du klikker dig ind på adressen længere nede.

Du kan også stamtræerne over vores heste, som indeholder mere end 200 heste,
måske er din iblandt ?

Tjek vores side ud og send gerne ris og ros, via mail eller gæstebogen.

Mange venlige hilsener fra Trine

http://stutteri-fusager.homepage.dk/index.htm

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 13-04-01 10:31

> [...]
>at få kommentarer til forbedringer og selvfølgelig også for at vise det

Jeg forstår ikke hvorfor du beder folk om at bruge internet explorer.
Det tager ikke længere tid at lave en side der virker til alle browsere.
Du bør overveje at følge standarten for html, læs mere via
http://www.w3.org/
eller check dine sider med
http://validator.w3.org/
Internettet er stort, og der er ingen grund til at ikke alle kan se
jeres side, de kunne jo potentielt være kunder.

Overvej også hvor proffessionelt det virker ikke at have jeres egen
adresse, men at i går via homepage.dk og emails via email.dk
Et domaine og hosting koster efterhånden ikke meget. Det burde i
kunne få for max. 50 kroner pr. måned.

>Nu er der så sket det, at vi har fået årets første føl (efter holsteneren
>Coronado), et hoppeføl og hun har selvfølgelig også fået sin egen side.
>Siden kan du finde hvis du klikker dig ind på adressen længere nede.

Hvorfor ikke bare lade det virke når man trykker på det runde billede
af føllet ??

ion++

--

A picture always lies...