Brug jmail ved asp.net
Fra : Ingrid

Dato : 28-10-03 14:10

Hej NG

Er der nogen derude som har brugt jmail (email komponent) sammen med asp.net
?

Hvordan gør man ?

Jeg ved godt at .net framework har et indbygget mail funktion, men jeg vil
alligevel gerne bruge Jmail da den har lidt flere indstillinger.

Er der nogen der kan hjælpe ?

På forhånd tak !

Ingrid

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 28-10-03 14:15

Ingrid wrote :

> [...]
>
> Jeg ved godt at .net framework har et indbygget mail funktion, men jeg
> vil alligevel gerne bruge Jmail da den har lidt flere indstillinger.

Jeg har ikke direkte prøvet det, men jeg kan forestille mig at du skal have
fat i jmails dll-fil og så i din .Net-kode loade denne via PInvoke.

I øvrigt findes der jo en dotnet-gruppe til - netop - dotnet-spørgsmål. Jeg
sætter derfor FUT til dk.edb.programmering.dotnet

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk