hvad er max timeout tid
Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 27-10-03 20:09

I min global.asa fil har jeg

"PageTimeout=5;"

men hvad er max timeout der kan angives?

Hvis den er uendelig, hvordan angives det?

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Klaus Ambrass

Dato : 05-12-03 09:57

"Christian M. Nielsen" <use.contact.form@my.webpage> wrote in news:3f9d6d23
$0$7843$ba624c82@nntp04.dk.telia.net:

> [...]
> http://www.cmnielsen.dk ICQ: 25308942
> "If you kneel at the fence by the priest, you get dog biscuits. Anna 6

Session.TimeOut = 5 angiver at serveren skal afse tid til din session i 5
minutter. Hvis du ikke laver noget inden da, nedlægges sessionen. Default
er 20 min.
Server.ScriptTimeOut angiver hvor længe web-serveren vil blive ved med at
bruge tid på at behandle dit script; fx en indviklet forespørgsel kan tage
120 sekunder, hvis ScriptTimeOut er default 90 (vistnok), så dør
eksekveringen af dit script midt i forespørgslen, og du får en fejl side.

Jeg mener, at du kan angive 0 begge steder, men om det betyder uendeligt er
uvist. Hvis hverken session eller script nogensinde timer ud, hvordan har
du tænkt dig at komme af med brugeren og frigive de ressourcer han
beslaglægger?

--
Klaus Ambrass

IT - Storstrøms Amt