Fejl!
Fra : Jan Clausen

Dato : 25-10-03 15:38

Serveren jeg kører på kan ikke vise evt. fejl i asp-dokumentet. Jeg bruger
<% Option Explicit %> er det helt forkert ? eller er der andre metoder ?

Fra : Torben Brandt

Dato : 25-10-03 15:55

Jan Clausen skrev:
> Serveren jeg kører på kan ikke vise evt. fejl i asp-dokumentet.

Hvad mener du med det?
Er det det her: <URL:http://asp-faq.dk/article/?id=45>
Har du indsat "On Error Resume Next" et eller andet sted?

Ellers skriv hvad der sker og hvad du forventede der ville ske.

mvh Torben

Fra : Jan Clausen

Dato : 25-10-03 19:24

Den sender bare en HTTP 500 intern server fejl. og viser ikke siden
Havde forventet en :

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers fejl '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] bla bla

bla.asp, linje 37

Så kunne jeg se hvor fejlen var. Skrev til en administrator på serveren han
skrev :

"du ikke har slået "Vis uskadelige http fejl" fra, så får du ikke lov at se
fejlbeskeden. "

Men hvordan gør jeg det ? Skal det gøres i dokumentet eller ??

Håber du kan hjælpe

Fra : Torben Brandt

Dato : 25-10-03 19:39

Jan Clausen skrev:
> "du ikke har slået "Vis uskadelige http fejl" fra, så får du ikke lov at se
> fejlbeskeden. "
>
> Men hvordan gør jeg det ? Skal det gøres i dokumentet eller ??
>
> Håber du kan hjælpe

Det kan jeg godt; læs det link jeg allerede har givet, svaret står nederst.

/Torben

Fra : Jan Clausen

Dato : 25-10-03 19:49

Hey.... Mange takt for hjælpen.. det har givet mig lidt grå hår... god
weekend