En god konference / foredrag om ASP ?
Fra : A. Sporring

Dato : 24-10-03 22:33

Jeg er igang med at stille en events kalender for udviklere på benene:
http://www.udvinfo.dk Kender du til et event der egner sig til at komme
på, så send mig en email eller evt. registrer det selv. En kort
opsummering af UDVinfo:

UDVinfo er events kalender og nyheder for udviklere i Danmark. Alle
foredrag, konferencer, seminarer og spændende artikler indenfor web,
Java, .Net, C/C++, mobile enheder, projektledelse, udviklingsmetodik,
analyse og design, OO, patterns etc. findes her.

Check UDVinfo på www.udvinfo.dk

A. Sporring

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 24-10-03 23:20

A. Sporring wrote:
> Jeg er igang med at stille en events kalender for udviklere på benene:

Ja, og vi takker ydmygst hvis vi kan slippe for videre indslag af denne
slags i gruppen
Prøv evt en af opslagsgrupperne

Eller endnu bedre bliv et aktiv i gruppen med fx god support på de mange
spørgsmål/diskussioner der er
Og placer din reklame i din signatur - til alles udelte tilfredshed

- Peter

Fra : A. Sporring

Dato : 26-10-03 13:14

Peter Lykkegaard wrote:

> [...]
> spørgsmål/diskussioner der er
> Og placer din reklame i din signatur - til alles udelte tilfredshed

Mit indlæg var ikke tiltænkt som reklame, så det ærger mig hvis du har
opfattet det som sådan.

FUT dk.edb.internet.webdesign

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 28-10-03 21:47

A. Sporring wrote:

> Mit indlæg var ikke tiltænkt som reklame, så det ærger mig hvis du har
> opfattet det som sådan.
>
> FUT dk.edb.internet.webdesign

1) du har ikke sat en gruppe i fut (Followup-To)
2) den korrekte gruppe vil være dk.admin.netikette
3) efter at have set din omtale af dit projekt for tiende gang blev det lidt
trættende

- btw ideen er fremragende

- Peter