Tælle poster med ASP
Fra : Jan Clausen

Dato : 24-10-03 21:10

Findes der andre måder at tælle poster i en database end denne :
strSQLth ="SELECT COUNT (*) AS cnt FROM besog WHERE dato=" & strDato & ""

Den metode virker abenbart ikke på den server jeg ligger på

Fra : Claus O

Dato : 24-10-03 21:18

"Jan Clausen" <jl@clausen.mail.dk> wrote

> Findes der andre måder at tælle poster i en database end denne :
> strSQLth ="SELECT COUNT (*) AS cnt FROM besog WHERE dato=" & strDato & ""

ja, eks.
antal = recordset.recordcount
mener ikke forward-only/dynamic cursor virker

Fra : Jan Clausen

Dato : 24-10-03 21:29

Ja,selvfølgelig... den burde virker.
Men havd kan grunden mon være til at det ikke virker på netop den server ?
For der er da ikke nogt specielt ved den ?

Fra : Jørn Andersen

Dato : 24-10-03 21:24

On Fri, 24 Oct 2003 22:10:29 +0200, "Jan Clausen" <jl@clausen.mail.dk>
wrote:

>Findes der andre måder at tælle poster i en database end denne :
>strSQLth ="SELECT COUNT (*) AS cnt FROM besog WHERE dato=" & strDato & ""
>
>Den metode virker abenbart ikke på den server jeg ligger på

Hvordan virker den ikke?
<url: http://www.asp-faq.dk/article/?id=41>

--
Jørn Andersen,