hvem kan lave en asp side med sponsor oply~
Fra : søren

Dato : 21-10-03 12:47

Hejsa html.dk brugere.
Jeg har brug for HJÆLP.

Jeg vil gerne have en asp side som henter oplysninger fra en
access database.

selve siden skal se således ud:
ID Dato Navn Postnr By Tlf Land Hjemmeside
1
2
3
4
5
Min access database hedder dbdata.mdb og tabellen sponsor

Ps. lad nu være med at henvise mig til en gør det selv hjemmeside
"Tak".

PÅ FORHÅND TAK

Venlig hilsen
Søren Larsen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-10-03 13:01

søren skrev:

> Hejsa html.dk brugere.

Må vi andre ikke være med?

(hint -læs fx <http://html.dk/nyhedsgrupper/usenet.asp>)

> Ps. lad nu være med at henvise mig til en gør det selv hjemmeside
> "Tak".

Hvad vil du så have? Langt hovedparten af den hjælp der gives på
usenet er hjælp til selvhjælp. Hvis du bare vil have udført et
stykke arbejde, kan du henvende dig et sted hvor man kan tilbyde
den slags.

Det du efterspørger er ganske udførligt beskrevet i html.dk's
tutorial om asp - nærmere bestemt i lektion 19:
<http://html.dk/tutorials/asp/lektion19.asp>.

Prøv at begynde der og vend tilbage hvis du har konkrete problemer.

NB: Det er også en god ide at kigge på gruppens FAQ/OSS (Ofte
Stillede Spørgsmål) <http://asp-faq.dk/>. Her kan du finde svar på
mange af de mest almindelige spørgsmål.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Peter

Dato : 21-10-03 14:49

> Jeg vil gerne have en asp side som henter oplysninger fra en
> access database.

Her er en række bureauer, som sikkert kan lave opgaven for dig.
http://soeg.jubii.dk/indeks/Fagregistret/Designvirksomhed/Webdesignbureauer/

På forhånd selvtak -)
--
Mvh Peter ....jobsøgende webdesigner