MouseKeep.. 480
Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 15-10-03 22:51

http://www.rtk-design.dk/form.asp

hvad er der galt her i denne kode, teksten skulle jo helst bliver rød.!

mvh. Rune Thougaard

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 15-10-03 23:02

Rune Thougaard Kristensen wrote :

> http://www.rtk-design.dk/form.asp
>
> hvad er der galt her i denne kode, teksten skulle jo helst bliver rød.!

Hvor kommer det røde ind i ovenstående? Hvis der er data af interesse på
din side, så synes jeg du skal tage det med i dit indlæg i stedet for at
sende et link til din side.

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Tillykke, Frederik og Mary

Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 15-10-03 23:08

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 15-10-03 23:50

Hvad er resultatet af ovenstående, dvs hvad står der i den tekst der
sendes til browseren? Hvis du kigger på den html der laves, så kan du
sikkert selv se fejlen.

I øvrigt: Hvis du nu sidder og tænker "hvorfor fanden hjælper han mig
ikke bare, da han tydeligvis godt kan se fejlen?", så se på det som at
jeg i stedet for at give dig en fisk, hjælper dig med at lære at fiske.
Hvis du følger de råd du har fået (specifikt artiklen på asp-faq.dk), så
hjælper du dig utroligt meget, da du dermed ved hvad der er godt at
medsende i gruppen. Og så er vi andre ikke nødt til at spørge om mere
information end du0 har medsendt.

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk