Auto respons på email
Fra : Per Svendsen

Dato : 12-10-03 09:49

Hej gruppe
Jeg har et .asp script og når det køres = (når kunder indtaster en
bestilling i vores database),
ønsker jeg at få tilsendt en email, med beskeden : "der er bestillinger".
Så kan jeg gå på hjemmesiden og se i databasen hvad de har bestilt.

Nogen der har en god ide ?

mvh Per Svendsen
www.beregnergruppen.dk

Fra : Thomas Brejner

Dato : 12-10-03 10:24

Er det ikke blot at køre et jmail script samtidig med at der oprettes en
post i databasen?
Mvh Thomas

Fra : Per Svendsen

Dato : 12-10-03 11:08

"Thomas Brejner" <Brejner@GrineFlippet.invalid> skrev i en meddelelse
> Er det ikke blot at køre et jmail script samtidig med at der oprettes en
> post i databasen?
> Mvh Thomas

Jo -- det skal køres inden i den IF sætning der opretter post i databasen,
Men hvordan er det så lige at et jmail-script ser ud ?
mvh Per

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 12-10-03 12:57

> Jo -- det skal køres inden i den IF sætning der opretter post i databasen,
> Men hvordan er det så lige at et jmail-script ser ud ?

Set JMail = Server.CreateObject("JMail.SMTPMail")
JMail.ContentType = "text/html"
JMail.ServerAddress = "webhotels smtp adresse"
JMail.Priority = 3
JMail.Sender = afsender@domæne.dk
JMail.SenderName = "Afsendernavn"
JMail.AddRecipientEx "mig@mitdomæne.dk", "Mig"