Afvikling virker på et site men ikke på an~
Fra : Finn

Dato : 09-10-03 20:39

jeg har lavet en adressebog som kører fint på en xp med IIS. asp afvikles og
alt er fint. Men flytter jeg den til en anden xp med samme IIS kører det
ikke.

Får blandt andet fejlen
HTTP-fejl 403 - Forbudt
Internet Explorer

men jeg kan ikke se hvor pokker forskellen på de to opsætninger er.

Taler vi om properties på den konkrete folder eller er det på overordnet
niveau ?
Hælp modtages med taknemmelighed

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-10-03 07:35

Finn skrev:

> Får blandt andet fejlen
> HTTP-fejl 403 - Forbudt
> Internet Explorer

Kan du give et link til siden?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Finn

Dato : 10-10-03 08:32

> Kan du give et link til siden?
Ikke lige nu da jeg lige har nattet min router om

Fra : Finn

Dato : 10-10-03 09:08

> "Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid> skrev i en meddelelse

prøv http:\\trebbien.adsl.dk

Har nu prøvet at lægge om...Får forskellig fejl afhængigt af om jeg prøver
på inder- eller ydersiden af routeren

Fra WAN mod LAN ; http 401.1 logon lykkedes ikke. Jeg bliver også spurgt om
navn + kode

Fra LAN - LAN http 500 Siden kan ikke vises

Det er sikkert slet ikke ASP relateret, men IIS

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-10-03 10:16

Finn skrev:

> prøv http:\\trebbien.adsl.dk

"The connection timed out while attempting to contact
tribbien.adsl.dk"

> Fra WAN mod LAN ; http 401.1 logon lykkedes ikke. Jeg bliver
> også spurgt om navn + kode

Det er nok en fejl i server- eller routeropsætning.

Det er en pseudo-fejl. Kig her <http://asp-faq.dk/article/?id=45>.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Finn

Dato : 10-10-03 10:29

> "The connection timed out while attempting to contact
> tribbien.adsl.dk"

Skyldes slave-stavefejl

> fejl i server- eller router.....

Ja, når det kan kører på en anden pc under IIS og samme IE bør det jo ikke
være min kode, men tilladelser o.l
spm er bare hvor pokker forskellen ligger mellem de 2 opsætninger

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-10-03 10:33

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

> "The connection timed out while attempting to contact
> tribbien.adsl.dk"

Jeg skrev forkert i teksten herover, men fik altså stadig fejl på
trebbien.adsl.dk (jeg har også vendt \\ til //).
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Finn

Dato : 13-10-03 10:03

> Jeg skrev forkert i teksten herover, men fik altså stadig fejl på
> trebbien.adsl.dk (jeg har også vendt \\ til //).

Har geninstall. IIS så nu virker http://trebbien.adsl.dk/

Dog har jeg stadig problem med et Alias, men jeg laver det som nyt indlæg

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-10-03 10:42

Finn skrev:

> Skyldes slave-stavefejl

Nej - stavefejlen skete som nævnt andetsteds alene i
usenetindlægget. Hvis man indtaster tribbien.adsl.dk, er det i
øvrigt en anden fejl man får:

"tribbien.adsl.dk" could not be found. Please check the name and
try again."
--
Jens Gyldenkærne Clausen