index.asp og ikke index.html ?
Fra : Mato

Dato : 06-10-03 21:20

Hvordan får man serveren til at starte med index.asp istedet for index.html?
(Startsiden skal hedde index på mit hotel).
Jeg har angivet den rigtige rækkefølge i IIS. (index.asp,default.asp,...)
Mvh. Tor

Fra : Lasse Sørensen

Dato : 07-10-03 07:46

I asp hedder det ikke index.asp men default.asp. Det microsoft der skal være på
tværs...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 07-10-03 08:16

"Lasse Sørensen" <junk@hedeby.net> wrote in message
> I asp hedder det ikke index.asp men default.asp. Det microsoft der skal
være på
> tværs...

Det er IIS der styrer det
Man kan kalde sin standard side "minheltegenstandardsidepaadettewebsite.asp"
Hvis det er det man vil

Standard uden pillerier er "default.asp"

mvh/Peter Lykkegaard