hjælp til Visual Interdev
Fra : Morten Dall

Dato : 05-10-03 11:21

Hej når jeg i Visual Interdev vil lave et nyt procjekt spøger den efter
"what server do you want to use?"
her til svare jeg www.balticdyk.dk
som er den jeg har fået oplyst som skal bruges i front page.
men når jeg så trykker næste, siger den bare "unable to contact web server
www.balticdyk.dk"
hvad kan der være galt ?

(server navnet virker fint i Front Page)

mvh Morten Dall

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 05-10-03 18:42

> [...]
> som er den jeg har fået oplyst som skal bruges i front page.
> men når jeg så trykker næste, siger den bare "unable to contact web server

Hvis du sidder og udvikler lokal for derefter at ligge det ud på serveren,
skal du skrive din lokale servers navn.

Kasper Katzmann
Katzmann Consulting
http://www.katzmann.dk

Fra : Morten Dall

Dato : 05-10-03 18:55

"Kasper Katzmann" <kasper@fjerndettekatzmann.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du sidder og udvikler lokal for derefter at ligge det ud på serveren,
> skal du skrive din lokale servers navn.

ja det kan jeg vel, er det nok at installer PWS eller skal det være ISS ?
og skal jeg så skrive localhost som server ?

mvh Morten Dall

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 05-10-03 21:13

> ja det kan jeg vel, er det nok at installer PWS eller skal det være ISS ?
> og skal jeg så skrive localhost som server ?

Jeg har aldrig prøvet med PWS men det burde virke på samme måde.

Kasper Katzmann
Katzmann Consulting
http://www.katzmann.dk