.NET VBScript eller C#?
Fra : Jacob Nielsen

Dato : 03-10-03 16:42

Hej,

Nu syntes jeg selv at jeg har rimeligt godt styr på ASP, så nu vil jeg tage
skridtet videre og starte på .NET, men jeg er i tvivl om hvilket sprog jeg
skal vælge, VBScript eller C#, så hvad siger i? Er der i øvrigt nogen
forskel på mulighederne, eller andet jeg skal være opmærksom på?

Mvh. Jacob

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 03-10-03 19:42

Jacob Nielsen wrote :

> [...]
> sprog jeg skal vælge, VBScript eller C#, så hvad siger i? Er der i
> øvrigt nogen forskel på mulighederne, eller andet jeg skal være

Jeg vil foreslå at du spørger i dotnet-gruppen.

FUT sat til dk.edb.programmering.dotnet

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk
** Vil det sige, at ham Lars er et stort brød på 15 år ? **