Bestemme navn på filen med ASPUpload?
Fra : Frank Sørensen

Dato : 01-10-03 22:54

Hvordan bestemmer jeg navnet på f.eks en fil jeg oploader?
Hvis jeg f.eks uploader "test.gif" hvordan får jeg den så gemt som f.eks.
1.gif?

Mvh
Frank Sørensen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 01-10-03 23:04

Frank Sørensen skrev:

> Hvordan bestemmer jeg navnet på f.eks en fil jeg oploader?
> Hvis jeg f.eks uploader "test.gif" hvordan får jeg den så gemt
> som f.eks. 1.gif?

Fra "Object Reference":
<http://www.aspupload.com/object_file.html#SaveAs>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Frank Sørensen

Dato : 01-10-03 23:14

Sorry jeg skrev forkert det er SmartUpload jeg bruger

Fra : Chrisser

Dato : 02-10-03 07:29

Frank Sørensen wrote:
> Sorry jeg skrev forkert det er SmartUpload jeg bruger

<%
mySmartUpload.Upload
For each file In mySmartUpload.Files
If not file.IsMissing Then
file.SaveAs(angiv sti /navn i gåseøjne)
End If
Next
%>

Mvh
Chrisser

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-10-03 10:13

Frank Sørensen skrev:

> Sorry jeg skrev forkert det er SmartUpload jeg bruger

<http://www.aspsmart.com/aspSmartUpload/liblocal/docs/FileObject.htm>

Både dette og det foregående link er fundet på et øjeblik via
Google.

NB: Læs gerne min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen