Actions i asp
Fra : Kasper Christensen

Dato : 29-09-03 19:43

Er der nogen der ved hvor jeg finder følgende:

http://activedeveloper.dk/forum/forum.asp?mid=55513

Kasper Christensen
Multimediedesignerstuderende

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-09-03 20:01

Kasper Christensen skrev:

> Er der nogen der ved hvor jeg finder følgende:
>
> http://activedeveloper.dk/forum/forum.asp?mid=55513

("Actions")

Jeg har aldrig hørt om det. En googling giver ét resultat der
muligvis er det der menes:
   <http://t2studios.com/freeway/aspactions.html>

Det er - så vidt jeg kan se - udvidelseskode til en specifik editor
(Freeway), og har altså kun betydning hvis man benytter denne
editor.

Prøv at stil det oprindelige spørgsmål her. Du behøver ikke
"actions" eller noget andet gejl - ganske normal asp-kode kan
sagtens klare det.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Thomas Due

Dato : 30-09-03 07:53

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> [...]
>
> Det er - så vidt jeg kan se - udvidelseskode til en specifik editor
> (Freeway), og har altså kun betydning hvis man benytter denne

Endvidere så er disse "actions" sådan set bare ASP kode der er pakket
ind i XML tags. Der er noget binært fnidder i starten og slutningen af
hver download, men det ser ikke ud som om det er noget der har
betydning.

Jeg vil gætte på at disse actions reelt er code snippets som til en vis
grad bliver fortolket af editoren og sat ind i den rigtige asp kode.

--
Thomas Due
Software Developer