Frameset, og muligheder for at undgå at åb~
Fra : Johannes

Dato : 28-09-03 19:50

Jeg har sat og set lidt på Dynamisk frameset i Javascript, hvor man kan
undgå at man åbner en underside uden for sit frameset, kan det evt. også
laves i asp ?

Johs.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-09-03 20:22

Johannes skrev:

> Jeg har sat og set lidt på Dynamisk frameset i Javascript,
> hvor man kan undgå at man åbner en underside uden for sit
> frameset, kan det evt. også laves i asp ?

Nej. ASP kører serverside hvor man ikke kan "se" om en side ligger
i et rammesæt. Du kan selvfølgelig inkludere javascriptkoden på en
asp-side, men selve rammegymnastikken foretages på klientsiden -
med javascript.
--
Jens Gyldenkærne Clausen