Hjælp klikke bare knapper i ramme
Fra : Arno

Dato : 27-10-03 16:10

Hej NG

Jeg er i gang med at lave en ny hjemmeside.
Jeg starter med at lave først et nyt weeb sted med tom side, her efter så ny
side klikker på fane blad rammesider, klikker på Hierarkisk struktur.
Laver en ny side i hver af de 3 rammer, den venster ramme skal være der hvor
man linker fra til ander sider som skal komme frem i højre side.
Når jeg sætter en pegefølsom knap ind linker den, til den side der skal åbne
sig så sker der ikke noget, hvad laver jeg forkert er der nogle der kan
hjælpe så bliver jeg glad.

--

Mvh Arno

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-10-03 16:59

I egenskaber for den pegefølsomme knap skal du sætte "target" til den
ønskede ramme.

Et godt tip er ikke at bruge rammer.

Fra : Arno

Dato : 27-10-03 17:41

tak jeg prøver

--

Mvh Arno
Home page: go/to.firemann

Fra : Lars Raaby

Dato : 27-10-03 19:46

Arno skrev bl.a.:
> [...]
> der skal åbne sig så sker der ikke noget, hvad laver jeg
> forkert er der nogle der kan hjælpe så bliver jeg glad.

Prøv lige at kikke her:
http://www.html.dk/tutorials/html/lektion12.asp
www.html.dk er en godt sted at starte inden du begynder at lave
hjemmeside.