Computer genstarter
Fra : Bjarne Dalsaa

Dato : 12-04-01 13:37

Hej

Er der nogen her der kan give mig en forklaring på hvorfor min computer
genstarter af sig selv og bliver ved med det, den når ikke en gang at boote
færdig før det sker. den genstarter også selvom jeg er i bios, og jeg har
ikke engang mulighed for at ændre noget der, før det sker.

Bjarne Dalsaa
bjarne@dalsaa.com

Fra : Jesper Ryskin

Dato : 12-04-01 14:54

Kunne lyde som for lidt strøm (for lidt effekt i strømforsyningen). Prøv at
frakoble et drev el.et enkelt RAM-modul, og se om det hjælper.

--
Mvh.Jesper Ryskin, ejer af Webconsult

Din computer larmer! I hvert fald mere end du sikkert gerne ville have.
Se på www.webconsult.dk om hvordan du får dæmpet din PC-støj.

Fra : N/A

Dato : 12-04-01 22:00

Fra : Søren Bügel

Dato : 12-04-01 22:00

Du skulle vel aldrig have overclock´et den?

--

/Søren

Fra : Thomas

Dato : 13-04-01 13:54

Det kunne være at CPU køleren er defekt, så den bliver for varm!