upload af navigationspanel
Fra : Otto Leholt

Dato : 25-10-03 07:14

Hej derude
Jeg bruger (desværre .. frontpage 2000 til et par mindre websites -
fordi det jo er praktisk på mange måder. Men jeg har et tilbagevendende
problem.

Jeg anvender shared border + navigationspanel.

Når jeg har ændret heri og vil uploade får jeg ikke ændringer i
navigationspanelet med op
Jeg uploader alle mapperne under websitet ( _borders , vti_cnf , vti_pvt )
websitet ligger på :
C:\Documents and Settings\Otto Leholt\My Documents\Mine
Web-steder\fhf-kursus

Navigationspanel mv fungerer fint når jeg ser det på pc'en (altså fra
ovenstående lokal adresse , men vises ikke på serveren.

Jeg har også andre FP websites liggende under mappen 'mine Web-steder'
her oplever jeg samme problæemer.

Håber én af jer har løsningen på mit problem her

På forhånd tak
Otto Leholt

Fra : Bent F. Hansen

Dato : 25-10-03 11:47

hej otto

det tyder på at du bruger styresystemet winxp's brovser til at se siden med,
jeh har samme problem, men jeg kan trøste dig med at med alle andre
styresystemer virker det

Bent

Fra : Hansen

Dato : 03-11-03 12:15

Hej Otto

når du anvender Windows XP, har Microsoft fjernet Java fortolkeren, gå ind
på Nordeas servicehjemmeside og hent den Java aplet der ligger der, når den
er installeret kan du se dine knapper

http://www.znn.dk
Bent