rullemenu som denne
Fra : Kenneth Rasmussen

Dato : 21-10-03 16:34

Heey..

Hvordan laver man en rullemenu som denne!? www.cw.dk og man så
trykker om avisen eller en af de andre.

\\Kenneth

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 21-10-03 16:47

ved at bruge en kombination af css og javascripts.

--
ahw

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-10-03 17:45

Kenneth Rasmussen <mkmk@koko.com> skrev :

>Hvordan laver man en rullemenu som denne!? www.cw.dk og man så
>trykker om avisen eller en af de andre.

Kig på http://dynamicdrive.com/dynamicindex1/index.html, der er
mange forskellige at vælge imellem.
--
Knud

Fra : Kenneth Rasmussen

Dato : 21-10-03 19:38

jeg siger mange tak... det var et perfekt link..

nu har jeg blot et nyt spørgsmål.. hvordan får jeg scriptet til
at åbne et af de links i en frame i samme .htm, men blot et andet
frame som hedder tekst.htm!?

http://students.aabc.dk/krasmu13/Default.asp

tryk på om data-store.dk. det link som åbnes skal åbnes i den
frame i midten!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-10-03 23:49

Kenneth Rasmussen <ccdcd@koko.com> skrev :

>nu har jeg blot et nyt spørgsmål.. hvordan får jeg scriptet til
>at åbne et af de links i en frame i samme .htm, men blot et andet
>frame som hedder tekst.htm!?

Frame hedder ikke tekst.html, men h-nederst1, så sæt target til
det.
--
Knud

Fra : Kenneth Rasmussen

Dato : 22-10-03 14:51

super..

men hvad skal jeg skrive helt præsist for at åbne en lokal html.fil
som hedder profukter i linket produkter som så skal åbnes i
h-nederst1!?

sitems[2]=["produkter", target="h-nederst1.html", "produkter.html"]

er det jeg skal skrive for at det kommer til at virke? Det virker
ikke.. :)