Billede galleri.......
Fra : Faml. Trankjær

Dato : 19-10-03 21:00

Først tak til Jens Peter Karlson....

Jeg mangler stadig svar på hvordan jeg får det galleri jeg HAR lavet til,
at blive vist i et nyt vindue hvor der er et par knapper,
til at se næste billede og forige billede.....
den er ikke under fotogalleri der er jo kun 4 forskellige typer.....

www.team-s.dk

Er der en som har svaret er det meget velkommen.....
Jeg arbejder i FP2003

==================
Venlig Hilsen
Faml. Trankjær
granly@worldonline.dk
mail@team-s.dk
Http://www.team-s.dk

Fra : KH

Dato : 20-10-03 19:23

Prøv at tjekke min hjemmeside og se om det er det du mener: www.hoengaard.dk
den er lavet med et gratis program fra microsoft som hedder power toys for
XP

Klaus

Fra : Faml. Trankjær

Dato : 21-10-03 17:25

Hej KH..

Nej det er et diasshow du har ellers meget fin hjemmeside.......

Det jeg mangler find man evt. på www.crossnyt.dk under galleri og ved at
vælge et billede..
Så åbnes der et nyt vindue med det nævente...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-10-03 17:43

"Faml. Trankjær" <granly@worldonline.dk> skrev :

>Det jeg mangler find man evt. på www.crossnyt.dk under galleri og ved at
>vælge et billede..

Her er de lagt ind på en htmlside, hvis du gør det, så brug
popupwizarden på
http://www.echoecho.com/dk/toolpopupgenerator.htm

Vil du bare have billederne i vinduet, så kan du bruge koden på
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/pop/

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Faml. Trankjær

Dato : 21-10-03 19:58

Så langet så godt...
På det link kan man lave vinduet til at få vist billedet i....
Men hvordan får jeg så de 2 kanpper på med (næste og forige) på..
Så de virker på mit galleri......
Og kan det ikke lade sig gøre at lave den uden at skulle taste i html ???
Det er ikke lige min stærke side....

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-10-03 23:46

"Faml. Trankjær" <granly@worldonline.dk> skrev :

>Men hvordan får jeg så de 2 kanpper på med (næste og forige) på..

Lver link til forrige og næste side, finder et passende stykke
grafik.

>Og kan det ikke lade sig gøre at lave den uden at skulle taste i html ?

Ikke mig bekendt.
--
Knud

Fra : Faml. Trankjær

Dato : 22-10-03 15:50

Tak Knud.......
Må jo prøve lidt...... Men html er sku ikke lige mig...... surt...
men mange tak for hjælpen......

"

Fra : Denn!s H

Dato : 23-10-03 10:44

> [...]
www.hoengaard.dk
> den er lavet med et gratis program fra microsoft som hedder power toys for

Dine billedsider virker desværre ikke i Mozilla og Opera.

/Denn!s

Fra : Faml. Trankjær

Dato : 23-10-03 20:48

Kan desværre ikke komme ind på din side.......

Fra : Faml. Trankjær

Dato : 25-10-03 12:05

Hej dennis.....

Har lavet den dem det lille program.......
Så kan det vist ikke blive nemmer..
Tjek selv på
http://www.team-s.dk/Billeder%20af%20Christiann%20fra%20Okt..htm
og tryk slide show...