Frontpage - Hot or NOT?!
Fra : Kim Nørby Andersen

Dato : 17-10-03 14:09

Hejsa

Jeg er på grænsen mellem at have lyst til at smide frontpage ud af vinduet,
og så at mene at det er et genialt produkt.

Kan det virkeligt passe, at et firma som Microsoft, har lavet deres
menu-komponenter så amatøragtige, at der ikke er den mindste form for
intelligens indbygget i dem?!

Jeg lister lige en kort menu (Baseret på navigationsstrukturen):

Profil
|-- Kontakt
|-- Om os
Produkter
|-- Udvikling
|-- Test
|-- Kom hej faldera
Hjælp
|-- Whatever
|-- hej

Mit problem er, at jeg ganske fint kan se på menuen om jeg er placeret på
"Profil", "Produkter" eller "hjælp", hvis jeg vælger en af dem. Problemet
kommer, hvis man vælger et underpunkt. Så er det ikke længere markeret (Med
et grafisk hover/selected image), om man ligger under "Profil", "Produkter"
eller "Hjælp".

Er det virkeligt noget som FP navigationskomponenter ikke kan fatte? Hvis
det kan, pls pls pls, fortæl hvordan :)

/Kim

Fra : Brian Jensen

Dato : 21-10-03 20:38

Hejsa
Jeg har købt Xara Webstyle, den kan lave ALT fra banner, knapper og til hele
temaer. Og den er fuld kompatibel med FP. www.xara.com . Det kan
anbefales af bruge 450 kr. på den program, men du kan også downloade en
demo.

Mvh. Brian

Fra : Kim Nørby Andersen

Dato : 23-10-03 09:23