opgraderingsproblemer *suk*
Fra : en kvinde

Dato : 12-10-03 14:25

Hej allesammen

Jeg har brugt frontpage 2000 i et par år og fik nu lyst til at opgraderer
den til 2002 modellen - det er absolut ikke sket smertefrit, først ændrede
den hele clipart galleri og jeg sad med 1700 billeder der ikke var sorteret
mere - fik smidt den nye model clipart galleri ud og fundet den gamle igen
*hurra*...

Nu er næste problem dukket op.... i "eksempel" vil den ikke åbne mine
links... den ignorerer mig ganske enkelt, når jeg forsøger at se om links
virker og hvordan siden ser ud.... åbner jeg et browservindue, så virker de,
men det er lidt af en omstændig metode, at tjekke på.

Nogen der har en anden løsning, end gå tilbage til 2000 modellen ?

Fra : =-PSP-=

Dato : 12-10-03 20:31

Se under preview disabled - måske giver det en forklaring

Fra : en kvinde

Dato : 12-10-03 21:22

æv - forstår ikke hvad du mener ?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-10-03 01:38

Titlen på indlægget som jeg svarede på for et par dage siden.
Omhandler samme problem.

Fra : en kvinde

Dato : 14-10-03 21:25

Aha - En emnetråd -1000 tak - så forstår jeg bedre, at jeg ikke kunne finde
en sådan indstilling i frontpage

Svaret gør mig bare ikke gladere - jeg føler mig ærligt talt ret dum, når
jeg nu sidder med en opdatering til 1000 kr hvor en ret central funktion
ikke funker, medmindre jeg køber endnu en ny opdatering om x antal
måneder......*bander højlydt*

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-10-03 02:34

Hvis du lige har købt FP2002, burde du kunne opgradere gratis når
FP2003 udkommer i næste uge.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-10-03 02:42

Se http://www.microsoft.com/danmark/products/office2003/mosttg.asp