konfigurere
Fra : Kim K Petersen

Dato : 12-10-03 08:32

Hej.
Fra en nybegynder.
Hvordan konfigurerer man et
billedbehandlimgsprogram til Front Page 2000?
Og evt. hvilken program er bedst at bruge?
Fortsat god weekend.Kim

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-10-03 12:59

Tools | Options | Configure Editors.
Brug det du bedst kan lide.

Fra : Kim K Petersen

Dato : 12-10-03 13:17

Tak for svaret.
Hvad mener du med det jeg bedst kan lide?
Er det en program som f.eks Adobe Photoshop
eller bare om det skal paint-imaging eller bare
jpeg-gif osv.
Fra en total uvidende
hilsen kim
www.kikope.com

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-10-03 01:31

Det du synes er bedst ud fra dine behov.
Som et minimum skal det kunne gemme i GIF og JPG. PNG er også godt.
Adobe Photoshop er selvfølgelig "killer" programmet men du må overveje
om du har brug for det (og specielt råd til det) Det kunne jo være at
dine behov ville blive dækket med f.eks. Paint Shop Pro som er
væsentligt billigere.

On Sun, 12 Oct 2003 14:17:06 +0200, "Kim K Petersen"