OK eller ANNULER
Fra : **[laessoe]**

Dato : 23-10-03 12:24

Absolut novice i javascript spørger:

Jeg har brugt HTML.dk's eksempel med "validering af tekstfelt",
hvor der popper en alert op ved fejlindtastning - Den er i og for
sig ok... *men*...

Hvis nu at brugeren har indtastet rigtigt i formen og der skal en
boks op med "Du er ved at bla. bla... Tryk OK for at fortsætte
eller ANNULLER for at fortryde" OK = Submit ANNULLER= tjaa...
skal vel bare lukke boksen og brugeren kan taste videre

*How to do*

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 23-10-03 13:44

**[laessoe]** <laessoe@yahoo.dk> writes:

> [...]
> eller ANNULLER for at fortryde" OK = Submit ANNULLER= tjaa...
> skal vel bare lukke boksen og brugeren kan taste videre

<form ...
onsubmit="return confirm('Du er ved ..., '+
'tryk OK for at fortsætte, og Cancel for at lade være');">

(Min browser er på engelsk, så knappen hedder Cancel :)

/L

Fra : **[laessoe]**

Dato : 23-10-03 20:35

Takker!