Udskrive uden udskriftsdialog?
Fra : Søren G. Andersen

Dato : 20-10-03 12:16

Hejsa!

Jeg er af min arbejdsgiver blevet bedt om at spørge om det er
muligt at undgå at brugeren skal vælge printer og trykke "ok" når
man bruger window.print();?
Personligt tror jeg ikke på det, og er også lidt usikker på om
det overhovedet er hensigtsmæssigt, men jeg skal jo spørge...
Sååå... Kan man det?

Mvh.

Søren

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Benny Nissen

Dato : 20-10-03 13:01

"Søren G. Andersen" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Personligt tror jeg ikke på det, og er også lidt usikker på om
> det overhovedet er hensigtsmæssigt, men jeg skal jo spørge...

Nej, ikke mig bekendt.

Forestil dig også, at hvis det var muligt kunne en webside jo hurtigt tømme
en printer for papir ved blot i baggrunden køre et script, der udskrev 500
reklamer på en netværksprinter, som måske stod i et andet rum.
Meget uhensigtsmæssigt ...

--
Benny

Fra : Søren G. Andersen

Dato : 20-10-03 19:38

> [...]
> en printer for papir ved blot i baggrunden køre et script, der udskrev 500
> reklamer på en netværksprinter, som måske stod i et andet rum.

Det var også derfor jeg regnede med at det ikke var muligt - ligesom man ikke
kan lukke vinduer uden selv at have åbnet dem, uden brugerens tilladelse...

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-10-03 20:38

Søren G. Andersen <no@spam.dk> wrote in news:bn0g5p$11i$1@sunsite.dk

> Jeg er af min arbejdsgiver blevet bedt om at spørge om det er
> muligt at undgå at brugeren skal vælge printer og trykke "ok" når
> man bruger window.print();?

Ikke med window.print() men det skulle ikke undre mig om det kan
gøres med noget ActiveX noget...

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898