Packard Dell ...problem...boot: could't fi~
Fra : Zurfer

Dato : 12-04-01 13:20

Jeg sidder her med et problem med en Packard Dell pc der ikke vil boot. Jeg
får følgende fejl:
boot: Could't not find ntldr
Please insert another disk

Nogle der ved hvad dette vil sige.?

--
Mvh. Kenneth
Kenneth_andersen@mailme.dk

Fra : JSM

Dato : 12-04-01 15:22

"Zurfer" <kenneth_andersen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg sidder her med et problem med en Packard Dell pc der ikke vil boot.
> [...]

At der enten sidder en (winnt/2k formatteret) diskette i dit floppydrev, som
du skal tage ud, eller at der er gået lort i boot-sektoren på din HD.

mvh
JSM

Fra : crissi

Dato : 15-05-01 13:30

> At der enten sidder en (winnt/2k formatteret) diskette i dit floppydrev,
som
> du skal tage ud, eller at der er gået lort i boot-sektoren på din HD.

det kan meget vel være det sidste... jeg prøvede det samme... det kunne
fixes med en repair fra w2k cden...

crissi