Javascript og ServerObjects?
Fra : Stefan Kristensen

Dato : 10-10-03 09:45

Hej NG.

Jeg har en ASP side, hvor der er genereret nogle objekter vha. Set obj =
Server.CreateObject("x.y")

Kan jeg i et javascript refere dette object, og i så fald hvordan?
<script language=javascript>
obj.function();
</script>

mvh
Stefan

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 10-10-03 10:02

Stefan Kristensen wrote:

> [...]
> Server.CreateObject("x.y")
>
> Kan jeg i et javascript refere dette object, og i så fald hvordan?

Nej, det kan du ikke. Men du kan formodentlig lave på en anden måde.

- Hvad er det for et objekt du skal oprette ?
- Og hvad er det helt præcis at du ønsker at opnå ?

Hintzmann c",)

Fra : Stefan Kristensen

Dato : 10-10-03 10:16

> - Hvad er det for et objekt du skal oprette ?
> - Og hvad er det helt præcis at du ønsker at opnå ?
Det er en hjemmelavet dll, der skal opdatere en database.
Jeg vil gerne kalde den fra javascript, da jeg i forvejen har et lille
script, hvor brugeren skal bekræftige udførelsen.

c",)
Stefan

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 10-10-03 10:33

Stefan Kristensen wrote:

> Det er en hjemmelavet dll, der skal opdatere en database.
> Jeg vil gerne kalde den fra javascript, da jeg i forvejen har et lille
> script, hvor brugeren skal bekræftige udførelsen.

Man skal nok se det... men kan du ikke lave bekræftigelsen i javascript og så submitte en form
med det data der skal opdateres i databasen til serversiden, som så samler form data og benytter
det i dit dll ?

Hintzmann c",)