Javascript & Topmenu
Fra : Ann *DagensDyr.dk*

Dato : 07-10-03 21:35

Hejsa.

Jeg sidder og roder med en topmenu i javascript,
hvor jeg vil have (nogen af) menupunkterne til at åbne i min iframe, hvordan
får jeg dem til det?
Husk at det ikke er alle menupunkterne der skal åbne i iframen!
Menuen er den her :
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/topmen4/index.htm

På forhånd tak!

Ann
--
www.dagensdyr.dk - Dit kæledyr på nettet !

Fra : Benny Nissen

Dato : 07-10-03 23:09

"Ann *DagensDyr.dk*" <ann@FJERNDETTEdagensdyr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvordan
> får jeg dem til det?
> Husk at det ikke er alle menupunkterne der skal åbne i iframen!

Du skal give din iframe et navn, og sætte target i linksene til dette navn.

--
Benny

Fra : Ann *DagensDyr.dk*

Dato : 07-10-03 23:16

> [...]
hvordan
> får jeg dem til det?
> Husk at det ikke er alle menupunkterne der skal åbne i iframen!

Ignorer mit spørgsmål, jeg fandt selv en løsning

Ann
--
www.dagensdyr.dk - Dit kæledyr på nettet !