Alternativ for Password Wizard?
Fra : 4ZaKeN

Dato : 06-10-03 15:16

Jeg skal bruge et program som Password Wizard som genererer en
class fil og så kan man logge ind på hjemmesiden gennem den..
Hvis jeg ik kan finde sådan, vil jeg håbe nogen her kender nogle
steder hvor det er lavet... Altså så jeg bare kan hente koden..
Jeg kender nemlig intet til java :D

Håber I kan hjælpe med et program eller en kode :D
Tak tak

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-10-03 20:23

4ZaKeN skrev:

> Jeg skal bruge et program som Password Wizard som genererer en
> class fil og så kan man logge ind på hjemmesiden gennem den..

Java hører til i gruppen <news:dk.edb.programmering.java>.

Du kan læse fundatsen her:
<http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.programmering.java>

JavaSCRIPT er noget ganske andet - der til gengæld hører hjemme i
denne gruppe. Du kan se fundatsen for denne gruppe her:
OL:
<http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.webdesign.clientsi
de> #

--