Hjælp Driver til Graftec MP1000
Fra : John Munch

Dato : 12-04-01 12:00

Hej

Jeg mangler en driver til en ældre pen-plotter af mærket Graftec MP1000.
Jeg her prøvet at køre den som HPGL men den vil ikke rigtigt......

Mvh
John

Fra : P.C.

Dato : 12-04-01 14:28

Hej.

John Munch skrev i meddelelsen <9b41rt$pci$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
>
>Jeg mangler en driver til en ældre pen-plotter af mærket Graftec MP1000.
>Jeg her prøvet at køre den som HPGL men den vil ikke rigtigt......

Jeg har forskellige drivere ,som du efterlyser startende med mp1000
de er dog så gamle ,at den ene skal loades resistent fra Dos prompt :))
jeg kan sende dem som vedhæftede filer ??
her er lidt fra en readme fil :

GETTING STARTED.

Copy of the contents of the ADIRMODE.DRV directory on your driver
diskette into the directory, you have Autocad intalled in.

You should notice the following files copied over into your
directory.
PLDRVD.EXE
PLDRVS.EXE
PLDRVP.EXE
MENU.EXE
MENU.DAT

Explanation of files.
PLDRVS.EXE is the serial driver.
PLDRVP.EXE is the parallel driver.
PLDRVD.EXE is the file driver.
MENU.EXE is the setup program.
MENU.DAT is the data file created from MENU.EXE.

have a nice day.
P.C.