usb 2
Fra : thjulstad

Dato : 30-10-03 20:09

Jeg har lige købt en vega 244 bærbar pc.
Den har 3 x usb2 porte, men når jeg tilsluter min eksterne harddisk boks
siger winXP at usb-højhastigheds enhed, der er tilsluttet er langom hub.
Hvorfor gør den det?
Findes der programmer som kan vise hastigheden på trafikken i usb-portene?

Mange tak
thjulstad

Fra : Hans

Dato : 30-10-03 20:20

"thjulstad" <fjaerndette_thjulstad@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvorfor gør den det?
> Findes der programmer som kan vise hastigheden på trafikken i usb-portene?

Har du opdateret din XP med SP1?

Det er nemlig først der du får supporten for USB 2.0.

/ Hans

Fra : Kasper Christensen

Dato : 30-10-03 20:57

> Har du opdateret din XP med SP1?

Lige et sidespørgsmål. Hvor kan jeg downloade pakken, så den ikke skal
downloades hver gang.

Mvh

Kasper

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 30-10-03 21:24

"Kasper Christensen" <news@*REMOVE*kasperc.dk> skrev i en
meddelelse news:3fa16d22$0$45358$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

Bla. her: http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Kasper Christensen

Dato : 30-10-03 22:19

Tak

Fra : Christian Spøer

Dato : 30-10-03 22:22

> Bla. her: http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84

Dejlig side dér! Men avs... 140MB tager alligevel 1 time og 20 minutter med
256Kbit/s ADSL.

Mvh
Christian

Fra : Kasper Christensen

Dato : 30-10-03 22:57

> Dejlig side dér! Men avs... 140MB tager alligevel 1 time og 20 minutter
med
> 256Kbit/s ADSL.

Ikke med en 34 mbit linie

Fra : Christian Spøer

Dato : 31-10-03 18:07

> med
>
> Ikke med en 34 mbit linie

Nej, det er klart. Det var også derfor jeg skrev med 256Kbit/s linie ;)

Mvh
Christian

Fra : thjulstad

Dato : 31-10-03 00:31

takker mange gange. det hjalp

MVH
Thjulstad

Fra : PM

Dato : 31-10-03 10:55

Ka ikke afvise at jeg er fatsvag, men hvordan aktveres opdateringerne ??
Kan godt se der er mange, men cursor reagerer ikke på siden, som er ren
tekst